Monday, February 4, 2013

Open studio day - vrij atelier

Have you worked with porcelain clay before and are you longing for some more play?
I had people ask me if they could come and play with some clay so I gathered that an open studio day would be appropriate. I have an open studio day planned on the 23rd of February where you can come and play as much as you like. You can use my table, tools, clay and I'll be around for when you want to ask stuff. It's not a workshop so I don't do a lot of explaining as I'll be working on stuff too.
And you'll meet my little studio assistant who's very good at keeping me off working! ;)
After the open day I fire all the work and send it to you.
If you are interested, please send me an e-mail and I'll send you the details of the day (time & costs).

Heb je al eerder met porseleinklei gewerkt en wil je graag wat meer spelen?
Mensen vroegen me of ze een keertje gewoon konden komen om te spelen dus ik dacht dat een vrij atelier wel leuk zou zijn. Dus ik heb een vrij atelier gepland op 23 februari. Je kan dan komen spelen zoveel als je wil. Je mag gebruik maken van mijn tafel, gereedschappen, klei en ik ben aanwezig als je dingen wil vragen. Het is geen workshop dus ik geef niet veel uitleg want ik ga zelf ook aan de slag die dag. En je kan dan ook kennismaken met mijn kleine atelier assistent die me serieus van mijn werk houdt. ;) Na de open dag bak ik alles af en stuur het op met de post.
Als je interesse hebt, stuur me dan een e-mail en ik stuur jou de details van de dag (tijd & kosten).