Wednesday, July 7, 2010

Straffer dan Elza D.

Dit moet zowaar mijn eerste blogbericht in het Nederlands zijn.
Allemaal de schuld van Elza D.
Ze daagde haar bloglezers uit om de truuk met de kers te doen.
En zoals ge weet: een uitdaging ga ik nooit uit de weg.
Ik kreeg geen prijs zonder filmpke.
Madam wil bewijs.
En 't gaat me natuurlijk om de prijs.
Hoe zou ge zelf zijn?
Zoveel lol gehad met het filmpke te maken.
En jullie mogen ook eens lachen, niewaar?
Bovendien: mijn truuk is straffer dan die van Elza D.
Ge ziet het misschien niet, maar ik kan van één steelke, drie steelkes maken én knopen.
Allemaal in 14 luttele seconden.
Nu gij! :)



This must be my first blogpost in Dutch.
Elza D. is to blame for this.
She challenged her blogreaders to do the trick with the cherry.
And you know: I love a good challenge.
I didn't get my prize because I didn't make a movie.
She wanted proof.
And of course, I did it for the prize.
You would do the same, right?
Had lots of fun making the movie.
So I decided you can have a laugh too.
Besides: my trick is even better then Elza D.'s.
Perhaps you don't see it, but I can make from one stem, three stems and all of them knotted.
In 14 seconds.
Now it's your turn.